Elefant

Inte många inlägg från mig idag. Alla datorer har varit på vift så jag har inte haft någon möjlighet till att blogg plus att det ibland kan vara bra med en paus från datorn. Inte för att jag fått så mycket annat vettigt gjort men ändå... Jag har gått på en långpromenad och pluggat lite. Vet ni? Jag har faktiskt också läst tidningen. Brukar inte ha tid (prioritera) att läsa tidningen men nu när det ändå inte fanns någon dator att roa sig med kunde jag väl lika gärna bläddra lite i GP:n liksom... :)
'
Idag fick vi våra klasströjor. Jättetjusiga blev de. Jag tycker dock att texten är lite töntig men wtf... Fina ändå!
"Fem IG är fler än fyra MVG!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0