Yeyaa

Hejsvej i lingonskogen!
Bra dag! Jag har varit pigg idag, det gör så jäkla stor skillnad på hur man mår om man sover mer. Jag känner att jag kunnat koncentrera mig mycket bättre på lektionerna och jag har varit gladare rent allmänt. Vi har i och för sig haft världen slappaste dag haha. Men ändå.
'
Om en halvtimma ska jag och Tove ut på powerwalk. Sen ska jag plugga. Ikväll kommer kanske Erik hit. Då ska kanske vi fixa så att vi kan börja måla imorgon. Ska försöka bli klar innan helgen är slut! Wieee, så kul det är att allt kommer igång nu!! Jag vet ju att det kommer ta tid innan allt blir helt färdigt men när vi väl målat om kan jag ju börja flytta in möbler åså sakta men säkert... :)
'
Peace
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0