Vitt

Goodmorning!!!
En snabb update från mig här innan jag och Erik börjar stryka färg på mitt rums väggar. Gårdagen började som mycket stressig med slutade som mycket lugn och trevlig. När jag kom hem från skolan var det att snabt som f*n slänga i sig lite wook. För Anna (Nora och Toves mamma) skulle köra in till stan vid halv fyra, jag var hemma tjugo över tre lite drygt, och jag kände att det skulle gå snabbare och bli lättare att åka bil än att ta bussen.
'
Annars brukar jag alltid föredra buss eller tåg. Gillar egentligen inte att åka bil. Men nu hade jag ett litet ärende i stan och jag ville bara in så snabbt som möjligt och köpa det jag skulle och sen hem direkt därefter. Väl hemma började jag och Nora baka våfflor, (göra våfflor? vad säger man haha?), till oss alla. Till oss alla betyder Noras familj och jag. Men som jag redan berättat har våra familjer bott i och delat på detta hus i många många år så gränserna mellan våra familjer är inte så tydliga, mer utsuddade. Haha!
'
Efter sisådär en timmas våffelstek, finns massa varianter man kan använda ju ^^, dukade vi fram ett gottigootttgottbord av grädde, bär, sylt, keso, nötter och såklart våfflor. Det var gott. ;)
'
Därefter tittade jag, Nora och Anna på en film som gick på tv. Den hette "den perfekta stormen". Lite halvamerikanskt blaskig men stundtals lite fin. Ni kan ju söka på om ni vill läsa mer! ;)
'
What's up annars? Vädret är superfint och jag hade kanske hellre gått på en lång promenad istället för att spela match om några timmar men aja livet är som det. Finns ju de som har det sämre... Det som dock står som nummer ett på listan är dock att måla rummet. Vitt vitt vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0