Never let me go.

Snabeldjur! Mådde ännu värre efter en stund i skolan, så jag gick hem igen. Detta kommer verkligen inte i rätt tidpunkt. Imorgon ska jag plåtas och det är min första plåtning genom Modellink, vilket är min agentur. Jag är en så länge lite för kort men förhoppningsvis växer jag några centimeter till. Man ska vara runt 173-174 cm och över, men det är mer för typ catwalk åså. När det är plåtning för kataloger och liknande är längden inte riktigt lika viktig. Jag har inte plåtat många gånger förut. Bilderna jag visade imorse är ju från i somras då jag var modell för en fotograf som heter Kristian. Kommer ni ihåg? Men det är egentligen den enda "proffessionella" plåtningen som jag gjort, tills nu då.
'
Jag har vetat om detta i kanske tre veckor nu men har än så länge inte känt mig överdrivet nervös. Fast jag känner att det börjar dra ihop sig och då kommer även pirret i magen fram. Just nu känner jag att jag får ta det som det kommer. Det finns inget jag kan göra annat än att vara mig själv och göra mitt bästa. Det är trots allt första gången och det är mer en rolig erfarenhet. Jag måste tänka positivt och trycka bort alla negativa tankar. Då kommer det gå bra. Så tjao, nu vet ni. Ett annat plus är att jag är ledig från skolan imorgon också. Känns extrabra.
'
I ögonblicket som jag just nu skriver ligger jag under duntäcket och tycker synd om mig själv. Ska precis sätta på en film som jag har fina förhoppningar på. Never let me go heter den och är nyss utkommen på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0