Torsdag.........

Tjenaretjenare!
Sitter i datasalen och jobbar med temaarbetet - Hållbar utveckling. Det går väl sisådär... Tycker att det är svårt att jobba i skolan. Brukar alltid sluta med att jag sitter och gör allt hemma istället. Finner ingen ro eller motivation till att jobba i skolan. Iallafall inte när det gäller uppsatser m.m. Räkna matte åså är nemas problemas, förutom att jag får spänningshuvudvärk som kan vara lite jobbig, alltid är det något hoho.

Idag ska jag inte göra mycket mer än att få så mycket plugg ur världen som möjligt. Det vore ett stort plus ifall jag även hann med att börja rensa ut resterande saker ur mitt rum. Så att vi så snart som möjligt kan börja flytta in de "nya" möblerna. Jag ska inte ha kvar min gamla säng utan jag ska sno min syster jättegamla sängram i typ stål med guldknoppar. Förstår ni påt ungefär hur jag menar? ;)

Ehm. Jag ska kanske koncentrera mig lite här nu. Höres laterskater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0