Ekosöta!

Två goa låtar. Dock är den överst inte original. Hittade inte den... Sök på Spotify: Vapnet - Kalla mig.
Vaknade först halv åtta men somnade om tills telefonen ringde och väckte mig strax innan tio. Skönt. Om en timma ska jag vandra ner till fotbollsplan och träna. Mindre gött, dock väldigt behövligt och hur äckligt jobbigt det än är så känns det ändå ganska skönt efteråt. Träning är hat-kärek på hög nivå.
'
Idag kommer några nära familjevänner hit på middag. Åh så trevligt. Jag älskar att ha hemma fina människor på middag och prata, samtala och avsluta med nationalencyklopedin. Idag har jag fått ansvaret för efterätten, min specialité! Jag har nyss köpt en ny bakbok, ekosöta heter den och är helt fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0