What what (in the butt)

God morgon! Pappa väckte mig inte som han lovat så detta blev en stressmorgon. Gött att sova i 20 minuter extra iallafall. Men jag är supertrött ändå. Somnade försent och vaknade inatt och jag tycker att ifall man vaknar på natten och sömnen inte blir sammanhängande så blir man trött och seg. Inatt var det sista natten som jag sov i mitt nuvarande rum. Imorgon kommer det se helt annorlunda ut. Min bror är här idag för att smascha ner väggen. Omg. Nu händer det verkligen. Så länge som jag gått och tänkt på det här. Från och med nu och en tid framöver kommer det att vara ett rörigt och dammigt ställe att vistas på. Var ska jag göra av alla mina grejor? :O
'
Yeye, nu måste jag runda av här. Ha en fin dag så hörs vi när jag kommer hem! Men jag måste bara slänga upp den här videon till er. HAHHAHA. Skön snubbe säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0