Where the sun doesn't shine.

MORGON på er!
Nu är dagen alla nior fruktat inför här. Nationella prov i något av no-ämnena. Vår skola fick fysik i år. Så aa, idag ska jag skriva nationellt prov i fysik. Bara sådär. Och det kommer gå åt snabel. Jag vet att det där lät väldigt negativt men jag vill ju vara ärlig och säga hur jag känner och tycker. Självklart ska jag göra mitt bästa även om jag vet att det kommer bli jäkligt svårt det här. Jag vet inte om vi slutar efter det nationella men i vilket fall kommer jag att gå hem. Fyfan, jag mår absolut inte bättre idag, tvärtom har förkylningen förvärrats. Addera sjukt lite och dålig sömn på det så har ni en uppfattning om hur jag mår just nu. Någon träning blir det nog inte i kväll men en promenad kommer nog att göra susen.
'
Nu är det inte mycket tid kvar tills jag sitter där med provet i handen. Gulp... Aja, man kan bara göra sitt bästa. Eller hur? Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0