Yepp. ♥

Godissskvällis!
Vilken lång dag det varit. Fast den har samtidigt gått fort. En lång och snabb dag om vi sammanslår resultatet...
'
Jag och pappa gick på promenad förut. Vi pratade om lite allt möjligt. Bland annat om gymnasiet, känslor inför att lämna allt det trygga för nya äventyr, planer för mitt rum och livet i övrigt. Det är viktigt att prata och diskutera, överlägga och reformera. Hängde ni med? ;)
'
Innan jag kryper till kojs, cirkus en timma kvar till dess, ska jag skriva en utvärdering om min gympalektion. Den har jag skjutit upp lite för länge. Jag behöver även läsa på lite spanskaglosor.
'
Det var väl det det. Sov så gott mina loppor! ♥
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0