Adele

Hallå där!
Sov ut ordentligt idag med men somnade ganska sent igår, så summa summarum blev det ändå inte jätte många timmars sömn. Min traditionella söndagsångest är på plats och jag är verkligen inte taggad inför att spela match. Det är i och för sig ganska länge innan samling men jag känner redan nu en jobbig och motsträvig känsla i magen. För er som inte vet så älskar jag att spela fotboll, men jag hatar att spela match. Bra kombo eller hur?
'
Innan matchsamlingen ska jag hinna plockeplocka lite i mitt rum och kanske även börja skriva på mitt fördjupningsarbete i hemkunskap. Funny!
'
Don't you remember - Adele

Rumour has it - Adele

Turning tables - Adele
Adele är ju helt fantastisk! Detta var bara några av alla gulkorn från henne platta 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0