äkta kärlek!

God morgon FREDAG!!! Helghelghelghelghelg, jag älskar digdigdig. (Vem har sagt att jag är normal...?)
'
Den här fredagen startas med att laga mat i hemkunskapen, ganska chill. Sen har vi en håltimma på typ en och en halv timma, också ganska chill. Men sen börjar det mindre roliga. Först en mattelektion, följt av två engelskalektioner och sedan avslutningsvis en so:lektion. Fun! Fast jag får trösta mig med att om bara nåågra timmar är jag fri, för några dagar framöver iallafall. Ikväll spelar jag match, vem fan lägger in en match halv sju på en FREDAGKVÄLL?!? Aggroutbrott på det. Imorgon har jag än så länge inga planer, känns mycket bra. På söndag är det dags för match igen. Jao, där var väl min framtida helg i ord.
'
Nu ska jag kila iväg till skolan! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0