Both

Nationella gick åt jag vet inte vad, både bra och dåligt alltså. Summa summarum helt ok. Under provets gång fick jag en förkylningsattack så efter lunch gick jag hem. Sen dess har jag bara legat i soffan och varit allmänt död. Men ska nog ta tummen ur och äta något, börjar bli lite smått hungrig. Frågan är vad jag är sugen på? I-landsproblem.
'
Annars? Tänkte börja styra upp helgens planer lite. Spelar match imorgon och på söndag men lördag är än så länge fri från aktiviteter! ;) Det vore kanske också bra ifall jag tog tag i mitt rum, på allvar. Slängde ut allt som inte ska vara där, bland annat en bokhylla och en garderob. Jag känner att mitt rum-projekt har stannat upp och det vill jag inte!!
'
Är allt bra med er annars? Ni som gjort nationella, gick det bra?
Ser ni? Såhär kort hår har jag nog inte haft sen dagis haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0