Bra dag

Vilket underbar dag! Jag hittade massa fint på Ikea. Nåja, inte massa. En del, men fint var och är det iallfall! Efter Ikeatrippen köpte vi pizza och gick och satte oss i slottsskogen. Mamma och Erik spelade några parti boule medan jag och Agnes lång kvar på filten och målade naglarna haha. Man måste prioritera här i livet! ;)
'
När jag kom hem låg det ett brev på bordet till mig från modellink. Min första lönespecifikation från dem, lite speciell känsla faktiskt.
'
Nu väntar en lång natts matteräknande... Godnatt på det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul! Hur mycket tjänar man på en studiodag? Jag har bara gått catwalk

2011-05-10 @ 23:03:07
Postat av: Anna

Vad kul! Hur mycket tjänar man på en studiodag? Jag har bara gått catwalk

2011-05-10 @ 23:04:11
Postat av: Anna

Vad kul! Hur mycket tjänar man på en studiedag? Jag har bara gått catwalk

2011-05-10 @ 23:05:39
Postat av: Anna

Vad kul! Hur mycket tjänar man på en studiodag? Jag har bara gått catwalk

2011-05-10 @ 23:06:15
Postat av: anna

Oj ursäkta min telefon publicerade 4 ggr såg jag nu ...

2011-05-11 @ 17:58:44
Postat av: signe

Ingen fara! ;) Alltså det är väl så olika. Jag är rätt ny inom branschen och plåtningen jag gjorde senast var för ett mindre företag - en butik som heter Strikk. Jag tjänade inte precis storkovan om vi säger så ;) Vill helst inte skriva ut en exakt summa men mellan 500-1500 för en dag. Man tjänar inte särskilt bra som modell haha.

2011-05-11 @ 22:46:13
URL: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0