En eeeeevigheeet.

Hello again!
Herregud. Jag har vuxit fast i mitt rum och jag får seriöst panik. Timmarna går och jag slänger och slänger, rensar och rensar men ingenting händer. Det syns ingen skillnad och det finns fortfarande tusen saker som ligger utspridd överallt. Jag har ett flertal gånger fått sätta mig ner ta tre djupa och tänka: Signe. Ta en sak i taget.
'
Jag har satt en ribba på vad som ska göras idag och det jag har kvar är att bädda sängen, dammsuga och göra golvet fritt från småprylar. Kommer ta cirka fyra timmar... Wish me luck!
'
Innan jag fortsätter ska jag passa på att visa er vad jag köpte igår. Ett nytt sminkborttagningsmedel och värmeskydd, köpte ju även en sjal som jag visade igår, men här kommer en bättre sådan.
Ni vet Emma S? Hon släppte ju sin egen hudvårdsserie för ett tag sedan. Hört mycket bra om den och tyckte att det var värt att testa! Åhlens - 129 kr
Använder deras schampooooo och balsamikko och är nöjd, hoppas att detta är en bra produkt det med! Ett bra pris i vilket fall! Åhlens - 80 kr
Härlig sjal/scarf från Indiska. Kommer inte ihåg vad den kostade, antagligen runt 149 kr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0