fortsättningsvis.

Hej och hå gardinen den blå!
'
Först och främst måste jag säga att min och Maddes tårta ägde alla andra! ;) Sen ska jag säga att det har varit en lyckad dag i övrigt, än så länge. Förhoppningsvis fortsätter den lika lyckat nu när jag om en stund ska kila ner till Madde. Hon ska ha lite krökis. Egentligen är jag helt slut men jag känner ändå för att inte bara sitta hemma. Nej, detta blir nog bra ska ni se! :)
'
Efter skolan åkte jag in till stan med mami för ovanlighetens skull. Det var typ flera år sedan jag gick i affärer med henne haha! Jag hittade massa fint som jag visar lite senare. Har lite bråttom (som vanligt) förstår ni. Många av sakerna jag köpte var på rea och det är alltid kul att fynda!
'
Tingepling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0