Grek

...Grekland är ett land med en rik historia som sträcker sig långt bak i tiden. Grekland – Europeiska civilisationens vagga. Grekland består av mer än två tusen öar och utgör den allra sydligaste delen av Balkanhalvön. Landet har ett väldigt växlande medelhavsklimat med väldigt varma, torra somrar och mild, fuktig vinter blandat med typiskt europeiskt klimat med fuktigare somrar och kallare vintrar...
'
Det är detta som jag håller på med om ni undrar. Grekland hit och Grekland dit. Ne, nu jävlar ska jag göra ett ryck så jag kan bli klar någon gång med den här skiten!
'
Btw, vädret gör mig riktigt peppad inför träningen ikväll... Det regnar. Men egentligen, nu när jag tänker efter, så gör det inte så mycket att det regnar. Luften blir så jäkla skön då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0