Kärlek

Hallå där lingonskogen!
Igår blev det ännu en liten utflykt till Ikea. Jag tåg tåget in till stan efter skolan och mötte upp Agnes och mamma. Jag köpte lite smågrejor. Bland annat några små jätte söta vaser och en lite större turkos/blå vas... (Visar er sen, har lite bråttom till skolan, så ovanligt?). Ikväll ska jag ha en perfekt fredag. Efter skolan ska jag gå hem, krypa ner i mysiskäderna, åka och hyra film och köpa en godispåse. "Det är dags för fredagsmyyys." Det var sjuukt alldeles för länge sedan som jag bara gick hem och och tog det lugnt på en fredag. Och jag kommer typ inte ens ihåg när jag hyrde film senast. Inte ok.
'
Där har ni min plan för dagen. Jättekul huh? ;) Äsch, jag tycker att det ska bli underbart. Även om film kanske inte är det mest roliga så älskar jag det ändå! Och godis såklart...
'
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0