Kort och gott, bra!

Men heej min turtissar!
Har ni haft en bra och solig dag? Det har jag, i allra högsta grad! Tog 07.27-tåget till mölnlycke för att gå på frukostmöte. När jag kom tillbaka till skolan hade jag slöjd en kort stund, sen när engelskan började gick jag till vilorummet och sov en stund istället. Vi tittade ändå bara på film, som jag inte ens tycker är särskilt bra. Jag har nämligen inte sovit så mycket inatt heller. Bra där. Men det var sjukt gött att bara sjunka in i en liten dvala på sisådär 30 minuter. Sen var jag fit for fight igen. Efter skolan åket jag och Emma in till fina, lilla götet för att gå på jakt efter presenter, examenskläder m.m. Kunde dock inte bestämma mig för vilken utan två klänningar som jag ville ha så jag köpte båda. Kan ju alltid lämna tillbaka den ena ifall jag ångrar mig... Det blev en vit i spets och en blå jeansklänning. Fint!
'
Bussresan hem var nog ändå det som slog allt. Eller vad säger du Emma?? ;) HAHAHAHA! Säger jag bara. Jävlar vad vi skrattade, åt ingenting. Kanske berodde det på att vi stressat igenom halva stan för att hinna med bussen och att vi inte ätit på cirkus nio timmar? Något var det, något som gjorde det hela jävligt kul. Haha!
'
Nuuu, time for bed. :) Nighty nighty!
Hapiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0