Lördag

God morgon!
Vaknade med huvudvärk trots att jag sovit länge. Det brukar bli så när jag är uppe sent. Bakis är jag i alla fall inte. Om cirkus fyrtiofem minuter ska jag samlas till match. Är väl ganska opepp för tillfället men det kommer. ;)
'
Kvällens planer är ännu oklara. Kan bli både det ena och det andra... Antagligen blir det mys med sis.
'
Vädret är lite molnigt men solen kikar ändå fram då och då. Perfekt fotbollsväder! Jag hoppas det blir en rolig match. Mycket spel och glada miner. Det är så himla synd när det blir tjafsigt på plan, så jäkla onödigt. Men där spelar även domaren en stor roll. Finns det något tråkigare än en dålig domare? Vi får hoppas på det bästa!
'
Puusss så länge!
Sis och jag, Halloweenfest in Stockholmo... Fick helt plötsligt ett stockholms-sug... Stockholm är fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0