Lördag, the laim one.

Hej och hej då typ. Slagga hos Emma inatt. Somnade bums i hennes röda lilla skinnsoffa och vaknade prick halv nio. Fyfan. Inte tillräckligt många timmars sömn inatt. Jag har sovit bra åså men vaknade alldeles för tidigt pga av att ljuset lyste in. I vanliga fall sover jag alltid med något för ögonen, typ ett linne eller sjal, men det var inte riktigt det som prioriterades igår när det enda jag koncentrerade mig på var att klä av mig och lägga mig på Emmas soffa utan att ramla ihop (...av trötthet).
'
Idag är en allmänt seg dag. Mitt huvud hänger inte riktigt med i svängarna, inte kroppen heller för den delen. Men jag har faktiskt lite planer för dagen! Innan fem ska jag ägna några timmar åt att städa lite, fixa lite i mitt rum m.m. Sen ska jag möta upp Agnes för att gå på teaterföreställningen Yvonne som just nu går på Backa teatern. Därefter har Agnes bjudit hem mig till henne och Johan på tacokväll framför Champions League-finalen. Och en fågel kvittrade i mitt öra att maten tydligen ska stå på bordet när jag och Agnes gör entré. Haha, hör du det Johan ? (hint-hint) ;)
'
Nu när jag tänker efter kan det här nog bli en trevlig dag ändå tillslut... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0