Lördag ♥

God morgon!
Igår var väl inte en jättelyckad fredagskväll precis. Spelade bortamatch i Alingsås, en jävla pissmatch. Alla domare gör misstag men efter att han missat tre helt solklara straffar blev det ganska dålig stämning på planen... Och sen att det andra laget fick in två skitmål gjorde inte saken bättre. Matchen slutade 3-2 till det andra laget, tråkigt när matchresultatet påverkas av en dålig domare. Jag slår vad om att han var äldre än 80 år och att han borde pensionerats för läääänge sedan!
'
När vi kom hem var klockan runt tio. Jag och Agnes satte då på en film men jag däckade efter en kort stund. Ingen av oss har sovit särskilt bra inatt, vaknade runt åtta. Om en stund ska jag, Agnes och mamma åka på en konstutställning. Ska även passa på att springa in på Åhlens för att köpa värmeskydd till håret.
'
Idag ska jag endast slappa och ha det gött! Underbart!
Ha en fin lördag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0