Mellis ♥

Go dag i skolan! Det börjar kännas att lovet närmar sig, lärarna är lika slappa de haha. Det enda jag har kvar nu är historia-uppsatsen och den ska jag fan se till att få klar i tid. Det ser inte ljust ut dock. Men jag har aldrig överstigit en deadline innan så om jag frågar min lärare snällt ifall jag kan få en dag extra är det förhoppningsvis inga problem...
'
Imorse och förmiddags regnade det som om jorden skulle gå under, då var jag inte så pepp av tanken på fotbollsträning ikväll. Men det ser ut att ljusna och molnen har faktiskt spruckit upp lite. Någon skur hit och dit gör inget... Det är mer synd om själva fotbollsplanen isåfall. Det sliter som fan när man spelar på en blöt plan som inte riktigt kommit i form efter vintern. Träningen blir kanske till och med inställd idag...? Hmm, ljuva tanke!
'
Jag ska återgå till mitt mellis hörrni. En slapp dagens kommer upp om stund. Pusss!
De tre godaste nötsorterna är definitivt cashew, mandlar (rostade och saltade) och valnötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0