Monday

Morsning-korsning! Alla dessa måndagar... Måndagar är värst samtidigt som det kan vara en nystart på något bra. Hur många gånger har man inte sagt "Nya livet börjar på måndag"? Det är inte så att de flesta brukar börjar sina "nya" liv på exempelvis en fredag haha.
'
Något som är chill idag är att jag och de som går i naturprofilen ska iväg på ett studiebesök vilket gör att vi slipper mer än halva skoldagen. Ikväll ska jag plugga och träna. Och belöna mig själv med B&J efter två veckors detoxande. Right back to where I started haha. Egentligen jättedumt nu när jag verkligen ansträngt mig för att bli kvitt sockersuget. Men jag är fan bara människa. En människa som är sjukt sugen på B&J. Men inte på ett sockerberoende-sätt. Utan mer bara att jag vill äta B&J för att jag kan. (Jag vet redan att jag är konstig så ni behöver inte oroa er...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0