Monday

God morgon!!
Återigen måndag. Den här veckan kommer gå i ett enda snabbt svischhhh. För att hinna med allt som ska hinnas kommer jag bli tvungen till att göra ett schema tror jag. Men inte nu för jag har sjukt bråttom till skolan. Kanske blir en tur på pärlan istället för min traditionella morgonpromenad? Pärlan - min moped.
'
Vi har halvdag idag, gött, så vi slutar betydligt tidigare än i vanliga fall. Efter skolan ska jag åka in till stan och klippa mig! Det ska bli riktigt spännande. Jag har faktiskt inte ens bestämt mig för hur jag vill klippa mig. Kort? Halvkort? Jättekort? I don't know...
En sak är dock säker. Jag är i desperat behov av en klippning! Och om ni undrar varför min hår ser lite sladdrigt ut på bilden är det för att jag är nyduschad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0