Onsdag.

Hej och god morgon "gäsp". Somnade runt ett inatt. Räknade matte tills dess. Pung-matte!
'
Hur som helst så ställde jag klockan på mycket senare än vanligt idag. Vill ju kunna sitta rätt upp på stolen utan att falla ner i en hög av trötthet liksom.
'
Idag är mitt schema fullt. Efter skolan ska jag hem för att äta och plugga, mitt i allt matteräknande kom jag igår på att jag har ett "diskussionsprov" ang om vad som är orsaker till fattigdom imorgon, jätte trevligt! Aa, så det måste jag fixa idag. Sen ska jag iväg och träna fottisbollis. Och sist men inte minst ska jag hem till Helena på en kopp te och vaxning av mina ben, kanske att jag även slår till på att fixa brynen också. Den som lever får veta.
'
Have a nice day sötisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0