Onsdag.

Tjenaretjenare!
Usch får att gå utomhus, nu får det banne mig vara nog med detta kalla, regniga och blåsiga väder! Var är sommaren?? Varför är det så jäkla kallt?? Nu är jag trött på den här skiten!
'
Utöver att jag dampar lite på vädret mår jag i övrigt fint. Jag har sovit gott och jag somnade också i hyfsat god tid för första gången på länge. Däremot är jag väldigt stressad över massa andra saker såsom skolarbete, lappar hit och dit och inbjudningar... Måste fixa fina inbjudningskort den här veckan men vetti fanken när jag ska hinna det liksom...
Jag fyller år 11 juni men jag ska ha min fest liite tidigare. Vi åker nämligen till Spanien den 13e och är borta i två veckor. Skolan slutar den 10e, jag fyller den 11e och vi åker den 13e. Det känns lite stressigt att ha festen däremellan... OJ! Damn. Hur sprang klockan iväg sådär? Nu har jag bråttom som en ... ehm, jag vet inte. Bråttom i alla fall!
'
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0