Pang!kakor

Ja. Sen jag kom hem från skolan har det inte hänt så mycket. Jag har maratontittat klart på alla avsnitt av Glamourama och det är väl det enda jag gjort egentligen. Nu steks det pang!kakor. Dock inte några vanliga pannkakor utan med lite grövre mjöl och sojamjölk istället för vanlig. Smakar gott ändå! Jag fick ett stort ge-mig-pannkakor-sug och då var jag ju så klart var tvungen att göra något för att stilla mitt begär...
'
Ikväll har jag inga andra planer än plugg. Väldigt kul och riktigt intressant men jag känner mig faktiskt lite peppad. Jag har slagit vad med mig själv att jag ska skriva klart min uppsats om Grekland på två timmar nu ikväll. När de två timmarna har gått måste den vara klar... Men den behöver inte vara renskriven. Det fixar jag nästa vecka.
'
Lite nervöst nästan. Tror ni att jag klara't? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0