Rumor has it

Hejhopp!
'
Jag var ju hos tandläkaren tidigt imorse för röntgen och för att ta avgjutningar av mitt bett. Det var helt sjukt mycket konstiga saker och maskiner som jag aldrig sett förut. Saker som kom ut som tentakler och fixerade mitt huvud så att jag inte kunde röra det, detta var under röntgen, och sen fick jag alg-lera i hela fejjan när vi skulle göra avtrycken. Haha! Det var minst sagt en spännande upplevelse!
'
Väl tillbaka i skolan väntade matte muntligt nationellt prov. Nice. Tror det gick helt ok! Slutade skönt nog också tidigare än vanligt då våran so-lärare var sjuk. Buhu...
'
Just nu går jag runt i sunkiskläder, eller det har jag gjort hela dagen, har faktiskt bara varit hos tandläkaren och en kort stund i skolan. Men jag ska iväg ikväll så det blir ett changychange! Nu - powernap!
Glider runt i farsans för stora tröja... Ni förstår vad jag menar med sunk haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0