Skönhet.

Hej svej långkalsipp! Som jag förutspådde är jag inte jätte-piggelin idag. Men det funkar ändå. Tanken på att jag ska bli ompysslad i eftermmiddag av Helena får mig att bli lite piggare. Helena, detta har jag sagt innan men för er som inte vet berättar för nu, hon utbildar sig till hudterapeut på Elisabethskolan. Det är en utbildning som omfattar typ allt inom skönhet... Eftersom att utbildningen inte är färdig ännu så får man behandlingarna till ett mycket bätte pris och detta måste ju jag som hennes kusinvitamin utnyttja! ;) Som ni vet så är det även Helena som fixar mina bryn samt vaxar mina ben... Min skönhetsräddare!
'
Innan det blir sådär jobbigt bråttom ska jag avsluta här och logga ut från datorn. Men först vill jag önska er en fantastisk dag, vi skiter i det lite mulna vädret...!
'
Pussar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0