Söndag

Vilken jävla pissmatch. Det öste ner hela matchen och turen var väl inte med oss om man säger så. Men vi kämpade matchen ut och det är väl det vi får ta med oss. Resten kan vi glömma.
'
När jag kom hem tröståt jag choklad- och hallonmousse som jag slängde ihop igår. Nu har jag inget att göra så jag fördriver tiden med Bonde söker fru, haha. Egentligen hade jag velat se på Hockeyfinalen men har man inte alla kanaler så har man inte. Det suger. Då får man nöja sig med lite halvpatetiska program som Bonde söker fru.
'
Tjing så länge. Och något som är otroligt gött är att vi har friluftsdag (orientering) i morgon, jag börjar klockan tio och slutar runt tolv. Helt okej start på veckan.
'
Här är lite av de saker som jag köpte häromdagen när vi var på Ikea.
Dessa ska jag i framtiden ha vatten och fina små snittblommor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0