Torsdag

Hejsan hoppsan!
Någon mer än jag som ville sova vidare när klocka ringde för en stunds sen eller? Jag har aldrig varit med om att känna mig så tung och motvillig haha. Om det inte var för att vi har en så viktigt lektion nu på morgonen skulle jag nog somnat om och gått till skolan lite senare. Eller kanske inte alls, vaknade med ganska ont i halsen faktiskt...
'
Men det är bara att stå ut. Överlever gör man konstigt nog nästan alltid, även om det ibland är skrämmande hur när a man kan känna sig döden. ;)
'
Ha en fin dag sötisar! Innan jag säger hejdå så ska jag också passa på att skicka de finaste och största gratulationer till min bästa kusin Helena som fyller 20 år. Grattis min pärla och kärlek till dig!!
Jag och min baby på Orust för... vad kan det vara? Två år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0