Maj 11, 2011

Vilken uppochnerdag det varitt än så länge. Den började med matte nationella del C. Jag har ingen kommentar på hur det gick. Känns varit bra eller dåligt. Inget mvg tror jag dock inte. Så mer dåligt än bra. Vår mattelärare sa såhär när han delade ut provet: Ni behöver inte oroa er. Jag har tittat igenom provet och ni ska kunna klara alla uppgifter. Vi har gått igenom allt. Då kan jag ju säga att min prestationsångest steg till lite mer än dubbelt så mycket haha.
'
Annars har det varit en ganska lugn dag. På gympan sprang vi två kilometer. Inte särskilt långt, men varmt som satan i gatan.
'
Nog om det. Istället tänkte jag visa er vad jag köpte igår on Ikea.
Två fina plädar/filtar.
galgar, galgar och åter galgar
helgens uppdrag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0