Tisdag

Vilken både- och dag det varit. Gick hem från skolan ganska tidigt. Mådde skit och var så jävla trött på allt. Speciellt på en sak. Jag kan inte berätta om det här dock. Men jag kan säga att jag ger fan upp nu och skiter i denna helvetes skiten. Varför lägger vi inte bara ner?!? Det kommer ändå inte gå! Nu låter jag jätte-neggo men det är inte så lätt ska ni veta. Just nu är det så här jag känner och jag vill helst bara att allt ska vara över.
'
Förutom det så har dagen varit jätte bra. Jag och Agnes tog två-tåget in till stan. Vi åkte först hem till henne för att lämna lite saker sen åkte jag till Erik för att få massage. Nu är jag helt mörbultad, men gött var det! Sen fikade hela familjen förutom papi innan jag, Agnes och mami åkte hem.
'
Agnes bakar bullar och själv ska jag ägna resten av kvällen till att plugga. Wiee!
Pusssss!
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0