Mys på det

Äntligen hemma efter en riktigt go vinst! Första halvlek gick väl sådär men vi kämpade och i andra halvlek var vi helt överlägsna. Min huvudvärk är dock fortfarande kvar. Kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket man som back får nicka... Idag spelade jag mitttback men min ordinarie position är på högerkanten.
'
Nu är kvällens planer också spikade. Det blir en lugn kväll hemma hos sis i Göteborg. Vi ska hyra film och köpa godis. Eller kanske att vi slår till och bakar en paj...? Ah, något gott blir det i alla fall. I morgon ska jag ge mig ut på stan tidigt för att köpa present till Nora! Får se vad det blir får smaskigt. Kanske inte ens blir något som man kan smaska på...?!?! Vi får se vad Signe the fairy kommer med i guldpåsen...
'
Ha en superlördag!! Och kom ihåg att sommarlovet är nära! Pussss!
trött? haha

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

vacker =)

2011-05-22 @ 10:51:10
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: simone

vackra ögon! :)

2011-05-23 @ 14:05:44
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0