Family

Go'morgon!
Somnade alldeles för sent igår och det får jag sota för nu. Nemen jag mådde verkligen inte bra igår. Fick ett litet breakdown. Mest på grund av allt som någonsin existerat. Haha, inte riktigt men ni förstår säkert vad jag menar. Jag har dock tur som har världens bästa föräldrar! Jag har aldrig förstått hur de som inte har en så bra relation till sina föräldrar klarar sig...? Fast de kanske hittar en annan person att få stöd hos istället... Äsch, jag vet inte. Bra föräldrar is the shit. Jag har aldrig haft en idol men det kanske beror på att jag i hela mitt liv sett upp till alla i min familj...
Min alltid lika kameraskygga mami
PAPI!
Ey bruuschan!
Fina systramiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gäller att vara ödmjuk fast man har en fin familj. Finns dem

Som har föräldrar som gått bort, som är ensamma barn osv, dem blir starka individer och tar inte saker för givet i livet

2011-05-26 @ 13:38:01
Postat av: Anonym

Bortskämda jävla prettounge! Har läst din blogg och du vet fan inte mycket om världen.Man ska tycka om sig själv men att vara så självcentrerad är inte sunt. Du är bara 15 år, vänta ett par år så kommer du märka hur jävla patetisk din blogg är!

2011-05-26 @ 14:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0