Deer

Well hello there!
Än så länge har det varit mer än en bra dag faktiskt, bortsett från tandläkarbesöket. Fast jag har inte någon särskilt stor tandläkarskräck. Varför är de flesta rädda för att gå till tandläkaren?
'
Skolan var riktigt chill. Nu när betygen är satta, och det inte finns några prov eller inlämningar kvar så finns det typ inget att göra... Vi tittar mest på film. Tyvärr gör det att man, i alla fall jag, blir omotiverad att ens gå till skolan. Vi gör ju ändå ingenting vettigt nu i slutet? Det är ju bara några dagar kvar. Shit, varje gång jag tänker på att det bara är några dagar kvar tills sommarlov känns det helt knäppt. Det är helt knäppt!
'
Om cirkus en halvtimma ska jag sticke iväg och träna fuuttbull. Är lite halvt mörbultad sedan gårdagens match men det ska bli kul att springa och skutta lite i det fina vädret ändå. :) Skönt att springa bort träningsvärken också. På vägen till träningen måste jag svänga om affären för att posta alla inbjudningar... Wiee!
Har mina söta örhängen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0