Sunday fucking sunday!

Hallå där köp blåbär!
Vilket fantastiskt väder det är! Jag och Nora har just varit ute på en lång promenad i solskenet, inte dumt alls. Nu sitter jag och njuter av en god smoothie. Lyxade till den med att slänga i lite kakao också. Mums.
'
Idag har jag massa småsysslor att sysselsätta mig med. Typ slänga ut skit ur rummet, plugga, slappa och jag vet ännu inte ifall jag ska spela fotboll eller inte. Jag fick förfrågan igår, då kunde jag inte. Men nu har det löst sig så egentligen skulle jag kunna spela. Men vår tränare skulle höra av sig ifall det krisade. Saken är nu att jag vill gå upp och bara titta på, men det blir ju lite konstigt när jag tidigare sagt att jag inte kunde vara med och spela...
'
Alla dessa problem haha. Nej. Äsch, jag måste rycka upp mig. Jag tänker alldeles för mycket. Nu pratar jag inte bara om fotbollen. Livet i övrigt...
'
Vi hörs senare. Ska visa er vad jag köpte igår. Lite tillökning i skönhetsskafferiet.
Puss!
saknar stockholm. (bilden ovan, syster och jag på Halloweenfest i stockholm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0