Vad hände?

Godnatt och tack för en sjukt spontan och rolig fredag!
'
Åkte först in till stan med Madde, Tove och Nora för att köpa presenter m.m. Innan vi drog till Liseberg för att se Veronica Maggio fikade vi på Condecco. Det var stööört mycket människor på Liseberg. Tydligen fick de stänga ingångarna för att det kom för mycket folk... Insane. Grymt bra var hon iallafall. Och vilket härlig personlighet! Ujujuj.
'
Sen var planerna att vi skulle ta första bästa buss hem. Men så fel vi hade. Istället träffade vi massa fint på på korsvägen, bla Filippa, Maria och min kusin Alfons. De skulle dra på, ni vet säkert vilken jag pratar om när jag skriver Gigantiskt spontanfest...? Nora och Tove åkte hem, men jag och Madde joinade de andra. Men det var verkligen helt dött på den så kallade spontanfesten så vi drog vidare, och hamnade tillslut på Evas Paley... Tog halv tolv-bussen hem med Alfons, Maria och Filippa. Mami och papi har gäster så jag ska väl försöka vara lite social en stund. Sen måste jag sova. Match imorgon...
'
Tack för en fin kväll alla fina!!!
I väntan på bussen...
Fina Maria
Oj, en lite suddig bild på Filippa-sötnos!
Kusstuss Alfons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0