win!

Kom hem från matchen för en stund sedan. Vinst med 7-0, jävligt gött! Kvällen avrundades med lite jordgubbar och grädde. Chill på det. Nu ska jag titta klart på en film innan jag sedan lämnar och flyger till drömlandet. Jag kommer vara levande död imorgon... Efter skolan ska jag åka till Helena för ansiktsbehandling. Det ska dock bli underbart!
'
Om ni vill veta gick det faktiskt mycket bättre än väntat idag på aktiviteterna åså. Allt klaffade ganska bra och det flöt på bra utan några stora bråk eller problem. Det är väldigt skönt att nu kunna lämna det bakom sig och släppa det nu. Förra veckan hade vi flera möten som var mer än 3 timmar långa. Det tar på krafterna att anordna en sån här dag. Och jävligt mycket engagemang och tid! Nu är det i alla fall över och jag har lärt mig att jag inte ska ge mig in på något sånt här igen... På många år... ;)
'
OJ, filmen väntar. Godnatt sötisar så hörs vi imorgon! Känner redan hur motigt det kommer vara att kliva upp ur sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0