with a fragile hope...

Hejsanhoppsan (lillebror)!
Jaa, vad har jag hållit hus idag...? Vet inte ens själv haha. Eller jo, jag har handlat present till Norisen, det fick bli en av alla fina muminmuggarmsom finns från iitala. Jag köpte en mugg med samma motiv som jag har själv. Den heter - Kärlek. Så fin! Efter vart det släktkalas för att fira farmor och farfars födelsedagar. Sen åkte jag och papi till Angered och såg på en väldigt fin och berörande teaterföreställning. Och nu sitter jag här och mina ögon går i kors. Fullproppad dag och fullt kör! Inte för att jag ska slappa nu. Nejnej, nu väntas det plugg. Skjut mig någon?
'
Har sovit så jäkla kasst inatt så jag längtar efter att få krypa ner i sängen! Dock väntar en ganska jobbig dag imorgon... Vi i elevrådet håller i Rävlandaskolansdag. Vi håller i alla aktiviteter och alla skolans elever är indelade i grupper som vi också måste hålla koll på. Allt känns ganska halv-planerat men det ska nog gå vägen... Hoppas vi...

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Hur mår du då? =)

2011-05-23 @ 07:15:38
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0