Yea, I'm freeeee.

Idag är jag ledig från skolan, varför är man inte det oftare? Helt freaking awesome ju! Min lediga dag kommer att innehålla allt från massage till en Ikeatripp och matteräkning. Mycket man kan hinna på en dag!
'
Till frukost ska jag äta nybakt bröd och en kopp te (detoxen är över). Om några timmar ska jag ta tåget in till stan för att få massage av brorsan, han pluggar just nu till osteopat men är redan utbildad massageterapeut.
'
Sen blir det andra bullar, bokstavligen talat, då jag ska möta upp Nora och Tove för en lunch. Kanske även lite fika...? ;) Därefter blir det raka vägen till Ikea med mamma och Agnes, kanske att Erik också hänger på men vi får se. Avslutningsvis ska vi sedan picknicka i slottis. Vänta lite. Vad hände med mattepluggandet?? Ehm. Det får jag se till att klämma in någonstans, nationella är ju för fanken redan imorgon!
'
Ha en underbar och solig dag mina vänner!
Precis just nu outside my window.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0