cocos

Det gick faktiskt riktigt smidigt att hämta moppen även om det tog fyrtiofem minuter att köra hem samtidigt som jag frös av mig fingrarna haha. Väl hemma slängde jag på mig kläder och packade gympapåsen, sedan åkte jag med pappa in till stan. Jag var inne två timmar innan jag började så jag satte mig på stadsbibblan och räknade några mattetal... Skolan gick smooth och efter en mardrömspromenad i totalmörker ensam hem från bussen sitter jag nu i soffan och ska alldeles snart titta på ett avsnitt av Värsta pojkvänsakademin på tv3play. Haha! Så jävla underhållande program...
'
Jag är ledig imorgon men måste ägna hela dagen åt plugg haha. Jag ska också försöka pallra mig iväg och göra en synundersökning så att jag kan få tillstånd att övningsköra någongång.
'
Förresten! Jag köpte en ny kappa och halsduk igår. Jag lovar att visa upp ordentliga bilder inom tid men ni kan ju få en sneckpeak på kappan iallafall!! Ni får lite andra bilder på köpet från de senaste dagarna.

Here comes the sneakpeak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0