Dags att göra en lista

Godmorsning mina fina!
Jag hoppas ni sovit gott och är redo inför helgen. Usch, tanken på att skolan början på måndag får mig att må illa. Jag har verkligen inte pluggat så mycket som jag hade behövt. Faktum är att jag inte pluggat alls. Bra där Signepig. Ikväll ska jag på Halloweenfest och jag tror att det kommer bli riktigt fett! Men innan dess har jag tusen saker som måste göras, hur ångestladdat det än är. Jag har ett prov och en muntlig redovisning till nästa vecka som jag behöver förbereda mig inför och jag har typ tio sidor matte som ska vara färdigräknade. Dessutom har jag gjort en överenskomelse med mamma och pappa, som inte tycker jag hjälper till något här hemma, att jag ska ta disken, lära mig tvätta samt städa vardagsrummet... Love my life.
'
Min mysiga lilla stig till bussen. Att gå här på natten är typ det bästa som finns... -.-  -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0