It's time.

Godmorgon!
Just nu sitter jag med en lilla My-tofs på huvudet och äter frukost. Jag har sovit tungt heela natten lång i hela nio timmar. Helt ljuvligt! Igår när pappa förhörde mig var jag hela tiden nära att somna. Även om det känns bra inför provet, jag tror jag kan det mesta haha, så är jag nervös. Jag är nästan alltid nervös inför prov. Mina nerver är inte att leka med haha! För i ärlighetens namn finns det inte så många saker som jag inte blir nervös inför... Det är något som jag försöker jobba med.
'
Enligt ordinare schema slutar jag halv fem idag men det mer uppdaterade schemat på Hjärntorget säger att vi inte har varken matte eller idrott. I såfall slutar jag istället kvart i ett. Det vore ju helt otroligt!!! Vi får väl se...
'
Ta hand om er alla fina så hörs vi! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0