Onsdag - Lov

Vaknade för drygt en timma sedan i lägenheten. Agnes, som inte har lov den stackarn, gick upp tidigt som tuppen. Jag ska snart dra ner på stan och inhandla det allra sista till min halloweenoutfit. Herre alltså. Jag är typ rädd för att testa allt tillsamans och se det slutgiltiga resultatet. Det kan bli hur som helst haha!
'
Jag ska försöka göra min shoppingrunda så effektiv som möjligt så att jag kan åka hem. Jag har knappt varit hemma på hela lovet. En natt har jag sovit i min egen säng. Det ska bli skönt att tillbringa lite tid i mitt rum och huset faktiskt. Jag tänkte vara lite hurtig och springa en runda ikväll också. Vi har haft uppehåll i fotbollen i två veckor nu och jag har inte rört mig en centimeter under den här perioden. Niiccce.
'
Det var allt från may. Ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0