Onsdag

Godmorgon tutisar! Den här onsdagen kan skrivas in som den längsta onsdagen i min historiabok. Varför jag är uppe såhär tidigt när jag i själva verket börjar kvart i tolv är för att jag måste hämta moppe som befinner sig på verkstaden. Där har den väntat på mig i över en månad men jag har inte haft en minut över för att åka och den stackaren. Det är de här lilla timmarna på morgonen, min sovmorgon, som är den enda tiden jag kan hämta den. Halvkul att åka i iskallt mörker ensam enda från Borås...
'
jag slutar skolan halv fem så jag är hemma runt sex. Då väntas pluggis. Jag måste plugga nu i förebyggande syfte då jag åker till stockholm på fredag och inte kommer ha tid att plugga under helgen.
'
Höres ikväll finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0