Tisdag

Hej där. Får ursäkta min frånvaro men jag har för tillfället inget liv. Vi ses väl framåt jul eller något haha. Skämt åsido men fram till jullovet kommer det att vara full rulle i skolan plus andra aktiviteter. Det kommer gå kanon, det är jag säker på men jag längtar samtidigt till lovet så mycket att det gör ont. Jag började egentligen skolan halv tolv men jag hade bestämt träff med en person lite tidigare vilket gjorde att jag behövde gå upp klockan sju i alla fall. Det kändes lite halvsurigt haha. Men samtidigt helt klart värt! Vad det handlar om väljer jag att behålla för mig själv då det är allt för privat. Efter skolan mötte jag upp Erik som gav mig min almanacka som jag glömde hos honom förra veckan (tack tack tack för att den inte var helt borta). Sedan gick jag tillbaka till skolan för att gå på möte med projektgruppen som jag är med i. Jag tog åttatåget till stan imorse och jag åkte hem med sjutåget nu på kvällen. Och vet ni? Det är såhär alla mina framtida tisdagar kommer att se ut. Tufft men roligt!
'
Nu ska jag bli förhörd av pappa inför naturprovet imorgon. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0