Fina dagar

Söndag, söndag, söndag. Varför kommer du alltid för tidigt? Jag älskar dig samtidigt som jag ibland kan tycka att du är det värsta på jorden. Hatkärlek kallas det.
'
Jag har haft en väldigt bra helg, en helg utöver det vanliga haha. Nemen jag och Alexia hade en jättemysig fredag, och igår hade jag en heldag med laget. Vi hade fotbollsavslutning och två stycken hade planerat aktiviteter och tävlingar som var väldigt roliga och uppskattade! Bland annat delades hela laget upp i fyra lag och så spelade vi Laserdome. Jag har bara gjort det en gång innan men fan va kul det är! Senare på kvällen åt vi middag och fler lekar. Framåt midnatt drog vi igång dansgolvet och om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit så svettig som efter det där danspasset haha. Vi dansade så sjukt hårt. Fyfan va bra vi var haha!
'
Idag vaknade jag och Agnes någon annanstans än hemma med sminket på och efter två glas vatten vandrade vi hem i höstsolen.
'
Om en stund är det träningen och jag är konstigt nog pepp. I vanliga fall är man kanske inte så sugen på att springa efter en boll dagen efter men idag slog det till. Resten av dagen kommer gå åt till att städa och plugga. Men det gör mig inget.
gårdagens smink sitter där det sitter
lack-dags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0