O

God eftermiddag!
'
Eftersom jag är ledig idag tog jag chansen att sova ut ordentligt och vaknade klockan 11. Fram till nu har jag gjort absolut ingenting. Jag måste tyvärr börja röra på påkarna nu och ta tag i svenska och engelska grammatiken. Idag behöver jag även packa inför Stockholm, duscha, städa på rummet och måla naglarna.
'
Den här resan har varit planerad så länge att det faktum att jag åker redan imorgon känns väldigt långt borta. Men jag ser verkligen fram emot det. Men nervös är jag. Jag har aldrig rest ensam förutom kortare sträckor. Tur att det inte är byte och grejor. Då vet jag inte hur det hade gått haha.
'
Jag har precis ätit lite lunch men jag är väldigt sugen på något mer... Nu när jag har moppen hemma gör tanken på hur lätt det är att åka till affären frestelsen mycket större... Hmm.
Sallado, stekt äggo, halloumio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0