Fredag!

Hellohello!
igår satt jag upp till tolv och räknade matte. I slutet snurrade bara siffrorna runt runt men jag tror å andra sidan inte att jag någonsin varit så bra på matte som då haha. Efter några timmars räknande hade jag kommit in i ett flow och jag hoppas jag fortfarande är inne i det för idag vankas det matteprov. Men vet ni vad jag ska göra innan det? Jag har glömt att berätta för er faktiskt haha. Nu är mina sista timmar som tandställningsfri räknade (åtminstone för två år framöver). Om nästan exakt två timmar ska den på.
'
Efter skolan blir det fredagsfikis och lite chillplugg på något mysigt café i staden och därefter raka vägen hem till soffan, idol och helg. För idag är det fredag!
Pussar!
Korsvägen-Torsdag-Klockan 18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0